- Společnost Honda po třech letech úspěšného poskytování služby e:PROGRESS ve Spojeném království své podnikání v této oblasti rozšíří
- Zákazníci ve Spojeném království díky této službě ročně průměrně ušetřili 500 GBP
- Také je nyní ve Spojeném království a v Německu dostupná solární komponenta, která zákazníkům umožňuje k nabíjení elektromobilu maximálně využít energii z vlastních solárních panelů
- Služba bude rozšířena po celé Evropě
Společnost Honda během mediální akce značky v německém Offenbachu oznámila, že chce výrazně rozšířit svou službu e:PROGRESS zaměřenou na chytré dobíjení vozidel. Značka potvrdila, že služba e:PROGRESS bude dostupná pro budoucí majitele zcela nových modelů e:Ny1, který je plně elektrický, a CR-V e:PHEV, což je plug-in hybrid. Během následujících 12 měsíců bude služba nabízena na nových evropských trzích a poté společnost Honda plánuje rozšířit tuto službu i na vlastníky elektromobilů jiných značek než Honda.
Služba, která již funguje ve Spojeném království a je k dispozici majitelům plně elektrického modelu Honda e od roku 2021, zajišťuje přístup k levné obnovitelné elektřině. Kombinuje chytrou nabíječku pro elektromobily s dynamickým energetickým tarifem a aplikací pro inteligentní nabíjení. Po analýze zákazníků ve Spojeném království společnost Honda potvrdila průměrné roční úspory ve výši 500 GBP. Zákazníci, kteří ujedou vysoký počet kilometrů, ušetří až 1 000 GBP.
Společnost Honda je jediná automobilka, která takovou službu poskytuje pod svou vlastní značkou. Značka přijala závazek rozšířit v nadcházejících letech dostupnost služby a se snaží se stát v blízké budoucnosti významným hráčem na evropském trhu s chytrým dobíjením.
„Věříme, že služba e:PROGRESS má potenciál způsobit revoluci v účinnosti a efektivnosti nákladů, které majitelé elektromobilů vynakládají k nabíjení svých vozidel,“ řekl Jorgen Pluym, generální ředitel divize energetických řešení a rozvoje obchodu, Honda Motor Europe. „Díky zavedení služby ve Spojeném království jsme za poslední dva roky získali přesvědčivý testovací případ. Nyní zákazníkům umožňujeme začlenit jejich solární panely u obydlí do dobíjecí sítě a chceme zpřístupnit službu po celé Evropě, a to i majitelům vozidel jiných značek než Honda. Očekáváme, že tak podpoříme růst této služby v následujících letech.“
Nedávno byla zpřístupněna ve Spojeném království a Německu funkce solární optimalizace služby e:PROGRESS. Ta zákazníkovi inteligentně naplánuje dobíjení na dobu, kdy bude mít pravděpodobně nejdostupnější solární energii vyrobenou z vlastních zdrojů. Posuzuje mimo jiné nadcházející předpovědi počasí a uživatelem definované požadavky, jako je stav nabití a plánovaný čas odjezdu. Zákazník pak získá informaci, kdy je nejlepší vozidlo dobít. Spolu s tarifem „čas používání“ tato nová funkce zákazníkům zajistí nejúčinnější dobíjení vozidel energií z obnovitelných zdrojů a zároveň sníží zátěž, která je v této souvislosti kladena na místní síť.
Budoucí fáze vývoje služby e:PROGRESS budou zahrnovat další síťové a obousměrné nabíjecí služby. Všechny pak mohou hrát úlohu při využití obnovitelné energie na maximum a snížení zátěže, kterou bude užívání elektromobilů představovat pro rozvodnou síť. V dlouhodobém výhledu se může služba rozšířit i za hranice elektromobilů a zařadit do domácí nabíjecí infrastruktury spotřebiče, jako jsou statické baterie a tepelná čerpadla.
Chcete-li se dozvědět více o službě e:PROGRESS, navštivte: honda-eprogress.co.uk
V tomto krátkém videu s případovou studií si můžete poslechnout, jak je současný zákazník se službou e:PROGRESS ve Spojeném království spokojen